Service & support

Quality monitoring

Quality monitoring voor coaching en training van medewerkers

Kwaliteit monitoren en structuur aanbrengen in het klantcontact verbeterproces

Met quality monitoring (QM) is het mogelijk om telefonisch klantcontact en beeldschermhandelingen te evalueren en te toetsen aan doelstelling, normen en waarden van uw organisatie. De Webcoach quality monitoring oplossing van Bumicom werkt met evaluatieformulieren die door uw organisatie zelf opgesteld kunnen worden. Na het toetsen en waarderen van telefonisch klantcontact, kunnen de resultaten verwerkt worden tot waardevolle rapportages. Deze quality monitoring rapportages bieden de organisatie inzicht in de voortgang en ontwikkeling van afdelingen en medewerkers. Ook is het mogelijk om beeldschermhandelingen en andere klantinteracties te evalureren met de QM applicatie. Visuele rapportages of score rapportages maken duidelijk hoe de contact center medewerkers er voor staan en bieden zicht op concrete verbeterpunten.

Kwaliteit van telefonisch klantcontact verbeteren

Met quality monitoring klantcontact medewerkers coachen en trainen en de ontwikkeling in kaart brengen

Vaak zien we dat telefoongesprekken beluisterd worden en aan de hand van een evaluatieformulier, in bijvoorbeeld excel, gewaardeerd worden voor kwaliteitsdoeleinden. Met de inzet van quality monitoring software wordt in dit gepsreksevaluatieproces meer structuur en efficiency aangebracht. Er is meer tijd voor de daadwerkelijke coaching van uw medewerkers.

De Bumicom quality monitoring applicatie leent zich uitstekend om ingezet te worden in KCC's, inhouse contact centers, call centers en afdelingen die telefonisch klantcontact verzorgen.

Quality monitoring wordt onder ander ingezet voor:

  • Structuur aanbrengen in het proces van continue coaching en training van medewerkers
  • Sturen op kwaliteit van klantcontact
  • Effectief coachen van medewerkers
  • Monitoring van voortgang in de ontwikkeling van medewerkers
  • Meten van klanttevredenheid
  • Procesverbetering

Telefoongesprekken opnemen voor quality monitoring

Telefonisch klantcontact monitoren met quality monitoring

Bij quality monitoring wordt een deel van de telefoongesprekken opgenomen. Het is daarom belangrijk dat het voice logging systeem beschikt over een recording planner. Eventueel ook in combinatie met de opname van beeldschermhandelingen (screen recording). Met de recording planner  bepaalt uw organisatie zelf welke gesprekken en beeldschermhandelingen wel en niet worden opgenomen voor quality monitoring.

Effectief medewerkers coachen

Optimaliseren coachingsproces met quality monitoring

De inzet van quality monitoring biedt structuur in het verbeterproces van medewerkers en dienstverlening. Met Bumicom Storavox Webcoach quality monitoring hebben supervisors, teamleiders en coaches een krachtige applicatie waarmee effectief gesprekken en beeldschermhandelingen geëvalueerd kunnen worden. Onze quality monitoring software is flexible in te richten. Dit zodat de quality monitoring software het gewenste coaching proces ondersteunt. 

Webcoach quality monitoring software

Gebruiksvriendelijke quality monitoring software voor coaching van medewerkers

De door Bumicom ontwikkelde Webcoach quality monitoring software is gebruiksvriendelijk. Overzichtelijk en doeltreffend. Naast opgenomen telefoongesprekken kunnen ook medewerkers op andere skills geëvalueerd worden. De supervisors, teamleiders en/of coaches houden meer tijd over om te coachen. De QM software biedt alle benodigde functies. Kalibratie, evaluaties vergelijken en/of delen, het is naar wens in te richten. Het is ook mogelijk om medewerkers toegang te geven tot eigen telefoongesprekken, geëvalueerde gesprekken en/of evaluatieresultaten. 

Telefoongesprekken en beeldschermhandelingen evalueren 

Met quality monitoring processen verbeteren

Met quality monitoring kan aan de hand van opgenomen beeldschermhandelingen ook het gebruik van applicaties worden geëvalueerd. De beeldschermhandelingen die met de screen recording zijn opgenomen, kunnen synchroon met de opgenomen telefoongesprekken worden afgespeeld en geëvalueerd. Door beide opnames te combineren ontstaat een compleet beeld van het telefonisch klantcontact inclusief de administratieve verwerking. De evaluatie van complete klantcontact leidt tot uitkomsten en inzichten die ingezet kunnen worden ten behoeve van procesverbetering, coaching van medewerkers en klanttevredenheid.

Met de quality monitoring software kunnen de opnames (opgenomen telefoongesprekken en screen recordings) eenvoudig worden beoordeeld met evaluatieformulieren. De evaluatieformulieren zijn naar eigen inzicht in te richten met meerdere categorieën, vraagtypes, scoremethodes, wegingen, vrije tekstvelden en kwaliteitsalarmen (fatal/non-fatal errors).

Webcoach quality monitoring onafhankelijk van recorder

Webcoach quality monitoring met een ander recording systeem

De Storavox Webcoach quality monitoring software van Bumicom kan ook gebruikt worden als u al een voice recorder voor de opname van telefoongesprekken in gebruik heeft. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Quality Monitoring as a Service

Cloud contact center quality monitoring 

Er zijn verschillende mogelijkheden om een contact center quality monitoring oplossing te leveren. Niet alleen op locatie maar ook vanuit ons beveiligde datacenter leveren wij de gewenste quality monitoring oplossing aan. 

On-premise quality monitoring oplossing

Quality monitoring op locatie installeren

Onze quality monitoring software kan on-premise op een lokale server worden geïnstalleerd of op een server in uw datacenter. Dit kan ook een virtuele server zijn, WMWare of Hyper-V.

Quality monitoring als cloud oplossing

Quality monitoring as a service

Wij leveren quality monitoring ook aan vanuit ons beveiligde datacenter; cloud quality monitoring of quality monitoring as a service. Eenvoudig instappen zonder zware investeringen. Neem contact op om de quality monitoring mogelijkheden te bespreken.

Quality monitoring voor kleine en grote contact centers

Webcoach quality monitoring is beschikbaar voor kleine en grote contact centers. Webcoach QM is geschikt voor de grote contact centers met honderden seats maar ook voor een klantenservice met enkele seats. Webcoach is een volwaardige quality monitoring applicatie en is flexibel in te richten. Webcoach is er om het coachingproces zoals u dat voor zich ziet, te ondersteunen. We laten dit graag zien aan de hand van een demo. 

Meer informatie over quality monitoring

Heeft u interesse in quality monitoring software voor uw contact center en kunt u de ondersteuning en QM oplossingen van Bumicom hierbij goed gebruiken? Neem contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke quality monitoring oplossing voor uw uitdaging kunnen bieden.

Quality monitoring

Quality monitoring voor coaching en training van medewerkers

Kwaliteit monitoren en structuur aanbrengen in het klantcontact verbeterproces

Met quality monitoring (QM) is het mogelijk om telefonisch klantcontact en beeldschermhandelingen te evalueren en te toetsen aan doelstelling, normen en waarden van uw organisatie. De Webcoach quality monitoring oplossing van Bumicom werkt met evaluatieformulieren die door uw organisatie zelf opgesteld kunnen worden. Na het toetsen en waarderen van telefonisch klantcontact, kunnen de resultaten verwerkt worden tot waardevolle rapportages. Deze quality monitoring rapportages bieden de organisatie inzicht in de voortgang en ontwikkeling van afdelingen en medewerkers. Ook is het mogelijk om beeldschermhandelingen en andere klantinteracties te evalureren met de QM applicatie. Visuele rapportages of score rapportages maken duidelijk hoe de contact center medewerkers er voor staan en bieden zicht op concrete verbeterpunten.

Kwaliteit van telefonisch klantcontact verbeteren

Met quality monitoring klantcontact medewerkers coachen en trainen en de ontwikkeling in kaart brengen

Vaak zien we dat telefoongesprekken beluisterd worden en aan de hand van een evaluatieformulier, in bijvoorbeeld excel, gewaardeerd worden voor kwaliteitsdoeleinden. Met de inzet van quality monitoring software wordt in dit gepsreksevaluatieproces meer structuur en efficiency aangebracht. Er is meer tijd voor de daadwerkelijke coaching van uw medewerkers.

De Bumicom quality monitoring applicatie leent zich uitstekend om ingezet te worden in KCC's, inhouse contact centers, call centers en afdelingen die telefonisch klantcontact verzorgen.

Quality monitoring wordt onder ander ingezet voor:

  • Structuur aanbrengen in het proces van continue coaching en training van medewerkers
  • Sturen op kwaliteit van klantcontact
  • Effectief coachen van medewerkers
  • Monitoring van voortgang in de ontwikkeling van medewerkers
  • Meten van klanttevredenheid
  • Procesverbetering

Telefoongesprekken opnemen voor quality monitoring

Telefonisch klantcontact monitoren met quality monitoring

Bij quality monitoring wordt een deel van de telefoongesprekken opgenomen. Het is daarom belangrijk dat het voice logging systeem beschikt over een recording planner. Eventueel ook in combinatie met de opname van beeldschermhandelingen (screen recording). Met de recording planner  bepaalt uw organisatie zelf welke gesprekken en beeldschermhandelingen wel en niet worden opgenomen voor quality monitoring.

Effectief medewerkers coachen

Optimaliseren coachingsproces met quality monitoring

De inzet van quality monitoring biedt structuur in het verbeterproces van medewerkers en dienstverlening. Met Bumicom Storavox Webcoach quality monitoring hebben supervisors, teamleiders en coaches een krachtige applicatie waarmee effectief gesprekken en beeldschermhandelingen geëvalueerd kunnen worden. Onze quality monitoring software is flexible in te richten. Dit zodat de quality monitoring software het gewenste coaching proces ondersteunt. 

Webcoach quality monitoring software

Gebruiksvriendelijke quality monitoring software voor coaching van medewerkers

De door Bumicom ontwikkelde Webcoach quality monitoring software is gebruiksvriendelijk. Overzichtelijk en doeltreffend. Naast opgenomen telefoongesprekken kunnen ook medewerkers op andere skills geëvalueerd worden. De supervisors, teamleiders en/of coaches houden meer tijd over om te coachen. De QM software biedt alle benodigde functies. Kalibratie, evaluaties vergelijken en/of delen, het is naar wens in te richten. Het is ook mogelijk om medewerkers toegang te geven tot eigen telefoongesprekken, geëvalueerde gesprekken en/of evaluatieresultaten. 

Telefoongesprekken en beeldschermhandelingen evalueren 

Met quality monitoring processen verbeteren

Met quality monitoring kan aan de hand van opgenomen beeldschermhandelingen ook het gebruik van applicaties worden geëvalueerd. De beeldschermhandelingen die met de screen recording zijn opgenomen, kunnen synchroon met de opgenomen telefoongesprekken worden afgespeeld en geëvalueerd. Door beide opnames te combineren ontstaat een compleet beeld van het telefonisch klantcontact inclusief de administratieve verwerking. De evaluatie van complete klantcontact leidt tot uitkomsten en inzichten die ingezet kunnen worden ten behoeve van procesverbetering, coaching van medewerkers en klanttevredenheid.

Met de quality monitoring software kunnen de opnames (opgenomen telefoongesprekken en screen recordings) eenvoudig worden beoordeeld met evaluatieformulieren. De evaluatieformulieren zijn naar eigen inzicht in te richten met meerdere categorieën, vraagtypes, scoremethodes, wegingen, vrije tekstvelden en kwaliteitsalarmen (fatal/non-fatal errors).

Webcoach quality monitoring onafhankelijk van recorder

Webcoach quality monitoring met een ander recording systeem

De Storavox Webcoach quality monitoring software van Bumicom kan ook gebruikt worden als u al een voice recorder voor de opname van telefoongesprekken in gebruik heeft. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Quality Monitoring as a Service

Cloud contact center quality monitoring 

Er zijn verschillende mogelijkheden om een contact center quality monitoring oplossing te leveren. Niet alleen op locatie maar ook vanuit ons beveiligde datacenter leveren wij de gewenste quality monitoring oplossing aan. 

On-premise quality monitoring oplossing

Quality monitoring op locatie installeren

Onze quality monitoring software kan on-premise op een lokale server worden geïnstalleerd of op een server in uw datacenter. Dit kan ook een virtuele server zijn, WMWare of Hyper-V.

Quality monitoring als cloud oplossing

Quality monitoring as a service

Wij leveren quality monitoring ook aan vanuit ons beveiligde datacenter; cloud quality monitoring of quality monitoring as a service. Eenvoudig instappen zonder zware investeringen. Neem contact op om de quality monitoring mogelijkheden te bespreken.

Quality monitoring voor kleine en grote contact centers

Webcoach quality monitoring is beschikbaar voor kleine en grote contact centers. Webcoach QM is geschikt voor de grote contact centers met honderden seats maar ook voor een klantenservice met enkele seats. Webcoach is een volwaardige quality monitoring applicatie en is flexibel in te richten. Webcoach is er om het coachingproces zoals u dat voor zich ziet, te ondersteunen. We laten dit graag zien aan de hand van een demo. 

Meer informatie over quality monitoring

Heeft u interesse in quality monitoring software voor uw contact center en kunt u de ondersteuning en QM oplossingen van Bumicom hierbij goed gebruiken? Neem contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke quality monitoring oplossing voor uw uitdaging kunnen bieden.

Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie