header_keyboard

Service & support

Helpdesk

De helpdesk van Bumicom richt zich op het verlenen van service, support, onderhoud en beheer van recording, voice logging, quality monitoring en interaction analytics systemen voor opdrachtgevers. Onze helpdesk medewerkers staan voor u klaar binnen kantoortijden maar ook daarvoor en daarna.

24/7 bereikbaar

De Bumicom helpdesk is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via één centraal storingsnummer +31(0)70 352 2740, zodat wij te allen tijde uitstekende service kunnen verlenen aan onze opdrachtgevers.

Heeft uw organisatie last van een storing? Meld deze storing dan bij onze helpdesk. Na het melden van de storing wordt deze direct geregistreerd en wordt u door de juiste deskundige snel en kundig te woord gestaan waarna we de situatie zo goed en zo snel mogelijk zullen verbeteren. De Bumicom service afdeling beschikt over ervaren en goed opgeleide medewerkers. Alle helpdesk medewerkers zijn beschikken over de juiste kennis, ervaring en expertise om u en uw organisatie te ondersteunen waar nodig.

Helpdesk voor support +31(0)70 352 2740

Bumicom heeft een eigen helpdesk team waarvan de medewerkers in het bezit zijn van het VCA certificaat. De Bumicom helpdesk afdeling maakt gebruik van een ticket tool voor de registratie van service aanvragen, zo wordt alles geregistreerd en zorgt het voor een volledige en foutloze verwerking van service aanvragen. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van een service management tool en tool ten behoeve van de planning. Beide tools worden ingezet om de service meldingen op te volgen en te monitoren. Samen met het configuratiemanagementsysteem dragen wij ervoor zorg dat onze service engineers altijd over de volledige en juiste informatie beschikken, ongeacht hun locatie.

Wilt u direct contact met een medewerker van Bumicom? Of bent u benieuwd naar de vele communicatie oplossingen van Bumicom en wat deze voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem direct contact met ons op. Wij staan u graag te woord.