Service & support

Customer contact centers

Contact centers maken gebruik van call recording voor de registratie en analyse van telefonische klantcontacten uit oogpunt van compliancy (interne en externe wet- en regelgeving), transactieverificatie (vastleggen overeenkomsten) en klachtenonderzoek.

Call recording is tevens een veel gebruikte en goede manier om de call center medewerkers van uw organisatie te coachten en trainen. Voor de training van call center medewerkers beidt Bumicom de Storavox quality monitoring module Webcoach. Webcoach quality monitoring maakt het mogelijk om opgenomen telefoongesprekken eenvoudig te evalueren aan de hand van evaluatieformulieren waarvan uw organisatie zelf de inhoud bepaald. De evaluatieformulieren zijn eenvoudig op te stellen waarbij er allerlei score methoden, vraagtype en open tekstvelden kunnen worden toegepast om zo goed mogelijk aan te sluiten op uw organisatie en doelen. In combinatie met Screen Recording kunnen naast telefonische contacten ook beeldschermhandelingen worden bekeken en geëvalueerd.

Interaction analytics & big data

Tegenwoordig zijn big data en interaction analytics niet meer weg te denken in onze branche. Het constant verzamelen, analyseren en distribueren van de informatie uit alle multi-channel klantcontact (telefoon, e-mail, chat, Social Media) is deel geworden van het werk van Bumicom, contact centers en vele andere organisaties. Met interaction analytics kunnen organisaties gedragingen en intenties extraheren en kwantificeren, uit oogpunt van:

  • Medewerker performance
  • Klanttevredenheid
  • Procesoptimalisatie en kostenreductie
  • Sales/marketing en business intelligence
  • Compliance wet- en regelgeving

Door de verkregen informatie vanuit interaction analytics te combineren met andere databronnen (CRM, ERP, ACD, WFM) wordt de basis gelegd voor predictive analytics (het voorspellen van klantgedrag) en real-time sturing. Deze informatie stelt contact centers in staat om werkzaamheden beter aan te passen op klantgedrag en klantbeleving te verbeteren

Bumicom levert voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen die integreren met alle bekende ACD, PABX, CRM en contact center platformen.

Benieuwd wat Bumicom voor uw customer contact center kan betekenen? Neem direct contact met ons op. We bespreken graag welke oplossingen Bumicom uw contact center kan bieden.

Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie