In de moderne bedrijfsomgeving en contact centers is transcriptie en analyse van klantinteracties essentieel om de kwaliteit van de klantinteractie te verbeteren en inzicht te krijgen in de algehele prestaties. Door bestaande gespreksopnames een recorder van derden of de Storavox recorder te koppelen aan de Bumicom CloudRecorder, wordt het mogelijk om gesprekken op een efficiënte manier te transcriberen en te analyseren.
De Bumicom CloudRecorder Insights Analytics dienst biedt niet alleen kwalitatieve transcripties, maar ook diepgaande inzichten in de dynamiek van de telefoongesprekken zoals het sentiment.
De gesprekstranscriptie wordt gedaan met behulp van een Large Language Model wat door Bumicom gehost wordt op eigen hardware. De klantdata wordt hierbij niet gedeeld met derden.
De Insights Analytics module is ontworpen om organisatie te voorzien van een breed scala aan analysemogelijkheden. De belangrijkste functies omvatten:
Met de CloudRecorder dienst kunnen (met voice logging opgenomen) gesprekken automatisch worden getranscribeerd in meerdere talen. De ideale oplossing voor transcriptie en analycs van klantinteracties. De transcripties worden geleverd met hoge nauwkeurigheid, wat de basis legt voor verdere analyses en rapportages.
De transcripties worden verder verrijkt met gedetailleerde call metrics, die inzicht geven in de interactie tussen gespreksdeelnemers. Enkele van de meest waardevolle Call Metrics zijn:
Deze gedetailleerde Call Metrics stellen organisaties in staat om de efficiëntie en interactie tussen medewerkers en klanten te begrijpen en te verbeteren.
Een van de interessante functies is de sentiment analyse module, waarmee de inhoud van een gesprek in detail op sentiment wordt geanalyseerd. De sentiment analyse omvat:
Deze inzichten zijn cruciaal voor het verbeteren van klantrelaties en te begrijpen welke frustaties en irritaties er zijn maar ook wat klanten juist waarderen. Sentiment analyse stelt organisaties in staat om verbeteringen door te voeren ter verbetering van de klantbeleving, het besparen op kosten en het optimaliseren van de klantrelatie.
Naast basis call metrics biedt de Insights Analytics module ook geavanceerde analysemogelijkheden, waaronder:
Deze analysemogelijkheden helpen bedrijven om snel te begrijpen waar gesprekken over gaan, welke zorgen of behoeften klanten hebben, en waar verbeteringen mogelijk zijn om kosten te besparen of omzet te verhogen. Transcriptie en analycs van klantinteracties bieden meerwaarde en leveren waardevolle quality monitoring informatie op voor coaching en training van medewerkers.
De toevoeging van AI-Assisted Analytics brengt de analyse naar een nog hoger niveau. Dit omvat onder andere:
AI-Assited Analytics werkt op basis van een koppeling met uw eigen AI provider, ''Bring Your Own AI-Provider''. Een waardevolle toeging op de transcriptie en analytics van klantinteracties.
Een uniek aspect van de Bumicom CloudRecorder is de mogelijkheid om de dienst te koppelen met de AI-provider van de klant via een API. Dit wordt aangeduid als "Bring Your Own AI-Provider". Hiermee kunnen bedrijven hun eigen AI-tools integreren om de analyse verder te verfijnen en aan te passen aan specifieke behoeften.
In deze situatie worden transcripies gedeeld met de externe AI-provider. De prompts kunnen aangemaakt worden in de eigen tenant van de CloudRecorder. Resultaten zoals een samenvatting kunnen gekoppeld worden aan het gesprek maar ook gedeeld worden met bijvoorbeeld een CRM applicatie.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of een demo van de Insights Analytics module. Met Insight Analytics van Bumicom krijgt u de beschikking over een robuust platform voor gespreksanalyse. De uitgebreide functionaliteiten van de Insights Analytics module, stelt u in staat om klantgesprekken niet alleen te begrijpen, maar ook structureel te verbeteren.
Of het nu gaat om kwaliteitsmonitoring, sentimentanalyse of het verkrijgen van waardevolle inzichten, Insights Analytics biedt alles wat nodig is om klantinteracties te analyseren.
In de moderne bedrijfsomgeving en contact centers is transcriptie en analyse van klantinteracties essentieel om de kwaliteit van de klantinteractie te verbeteren en inzicht te krijgen in de algehele prestaties. Door bestaande gespreksopnames een recorder van derden of de Storavox recorder te koppelen aan de Bumicom CloudRecorder, wordt het mogelijk om gesprekken op een efficiënte manier te transcriberen en te analyseren.
De Bumicom CloudRecorder Insights Analytics dienst biedt niet alleen kwalitatieve transcripties, maar ook diepgaande inzichten in de dynamiek van de telefoongesprekken zoals het sentiment.
De gesprekstranscriptie wordt gedaan met behulp van een Large Language Model wat door Bumicom gehost wordt op eigen hardware. De klantdata wordt hierbij niet gedeeld met derden.
De Insights Analytics module is ontworpen om organisatie te voorzien van een breed scala aan analysemogelijkheden. De belangrijkste functies omvatten:
Met de CloudRecorder dienst kunnen (met voice logging opgenomen) gesprekken automatisch worden getranscribeerd in meerdere talen. De ideale oplossing voor transcriptie en analycs van klantinteracties. De transcripties worden geleverd met hoge nauwkeurigheid, wat de basis legt voor verdere analyses en rapportages.
De transcripties worden verder verrijkt met gedetailleerde call metrics, die inzicht geven in de interactie tussen gespreksdeelnemers. Enkele van de meest waardevolle Call Metrics zijn:
Deze gedetailleerde Call Metrics stellen organisaties in staat om de efficiëntie en interactie tussen medewerkers en klanten te begrijpen en te verbeteren.
Een van de interessante functies is de sentiment analyse module, waarmee de inhoud van een gesprek in detail op sentiment wordt geanalyseerd. De sentiment analyse omvat:
Deze inzichten zijn cruciaal voor het verbeteren van klantrelaties en te begrijpen welke frustaties en irritaties er zijn maar ook wat klanten juist waarderen. Sentiment analyse stelt organisaties in staat om verbeteringen door te voeren ter verbetering van de klantbeleving, het besparen op kosten en het optimaliseren van de klantrelatie.
Naast basis call metrics biedt de Insights Analytics module ook geavanceerde analysemogelijkheden, waaronder:
Deze analysemogelijkheden helpen bedrijven om snel te begrijpen waar gesprekken over gaan, welke zorgen of behoeften klanten hebben, en waar verbeteringen mogelijk zijn om kosten te besparen of omzet te verhogen. Transcriptie en analycs van klantinteracties bieden meerwaarde en leveren waardevolle quality monitoring informatie op voor coaching en training van medewerkers.
De toevoeging van AI-Assisted Analytics brengt de analyse naar een nog hoger niveau. Dit omvat onder andere:
AI-Assited Analytics werkt op basis van een koppeling met uw eigen AI provider, ''Bring Your Own AI-Provider''. Een waardevolle toeging op de transcriptie en analytics van klantinteracties.
Een uniek aspect van de Bumicom CloudRecorder is de mogelijkheid om de dienst te koppelen met de AI-provider van de klant via een API. Dit wordt aangeduid als "Bring Your Own AI-Provider". Hiermee kunnen bedrijven hun eigen AI-tools integreren om de analyse verder te verfijnen en aan te passen aan specifieke behoeften.
In deze situatie worden transcripies gedeeld met de externe AI-provider. De prompts kunnen aangemaakt worden in de eigen tenant van de CloudRecorder. Resultaten zoals een samenvatting kunnen gekoppeld worden aan het gesprek maar ook gedeeld worden met bijvoorbeeld een CRM applicatie.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of een demo van de Insights Analytics module. Met Insight Analytics van Bumicom krijgt u de beschikking over een robuust platform voor gespreksanalyse. De uitgebreide functionaliteiten van de Insights Analytics module, stelt u in staat om klantgesprekken niet alleen te begrijpen, maar ook structureel te verbeteren.
Of het nu gaat om kwaliteitsmonitoring, sentimentanalyse of het verkrijgen van waardevolle inzichten, Insights Analytics biedt alles wat nodig is om klantinteracties te analyseren.