Service & support

Webcoach quality monitoring

WebCoach quality monitoring

Kwaliteitsmonitoring sofware voor contact centers

Webcoach quality monitoring is de door Bumicom ontwikkelde quality monitoring software voor contact centers. 

Webcoach quality monitoring wordt dagelijks gebruikt door vele klantcontact organisaities, groot en klein. Webcoach QM is speciaal ontwikkeld voor contact centers die telefoongesprekken beluisteren voor coaching en trainingsdoeleinden. Met Webcoach quality monitoring kunnen ook op het niveau van de medewerker, agent, evaluaties worden gestart. U kunt eenvoudig evaluatieformuliereen aanmaken en bepalen door wie dit formulier gebruikt kan worden. Bijvoorbeeld ook specifieke formuom e-mail, chat of balie contact te evalueren.  Webcoach is de ondersteunende applicatie voor de persoonlijke ontwikkeling van de klantcontact medewerkers.  

Webcoach Quality Monitoring voor coaching en training van contact center medewerkers

Kenmerken van Webcoach quality monitoring

Webcoach quality monitoring software is een broswer gebaseerd applicatie waarin meerdere functies zo gebruikt kunnen worden, zodat software uw quality monitoring proces ondersteunt. Webcoach is flexibel in te richten en eenvoudig in gebruik. Webcoach is de geïntegreerde qm module in Storavox, maar het kan ook gebruikt worden als er al recording gebruikt wordt. Als er opnames zijn, dan is Webcoach quality monitoring in te zetten. Weboach quality monitoring kan geïnstalleerd worden op een eigen (vrituele) server of ontsloten worden vanuit ons beveiligde datacenter. Webcoach is ook als dienst af te nemen.

Functionaliteiten Webcoach quality monitoring

WebCoach quality monitoring biedt de functionaliteit voor het beluisteren, evalueren en rapporteren van de opnames en medewerkers/agenten.

WebCoach biedt onder andere de volgende functionaliteiten:

  • zoeken en beluisteren van opnames
  • flexibel in te richten agent profiel
  • aantekeningen maken in gementen van een gesprek
  • gesprek voorzien van zelf te definiëren labels
  • evalueren van gesprekken/agents
  • flexibel opstellen van evaluatieformulieren
  • verschillende scoringsmethodes met wegingen per vraag
  • Quality Alarms (fatal / non-fatal errors - COPC)
  • afhankelijke vragen
  • vrije tekstvelden voor notities
  • inzicht in voortgang
  • toewijzing voor kalibratie
  • vergelijken van evaluaties
  • export van evaluaties en rapporten
  • agent logboek
  • kleurinstellingen voor scores
  • agent voortgangs ontwikkelcurve
  • individuele en groep gebaseerde rapportage
  • uitgebreide autorisatiemogelijkheden

Meer weten over Webcoach quality monitoring?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over Webcoach quality monitoring. Wij staan u graag te woord.

Webcoach quality monitoring

WebCoach quality monitoring

Kwaliteitsmonitoring sofware voor contact centers

Webcoach quality monitoring is de door Bumicom ontwikkelde quality monitoring software voor contact centers. 

Webcoach quality monitoring wordt dagelijks gebruikt door vele klantcontact organisaities, groot en klein. Webcoach QM is speciaal ontwikkeld voor contact centers die telefoongesprekken beluisteren voor coaching en trainingsdoeleinden. Met Webcoach quality monitoring kunnen ook op het niveau van de medewerker, agent, evaluaties worden gestart. U kunt eenvoudig evaluatieformuliereen aanmaken en bepalen door wie dit formulier gebruikt kan worden. Bijvoorbeeld ook specifieke formuom e-mail, chat of balie contact te evalueren.  Webcoach is de ondersteunende applicatie voor de persoonlijke ontwikkeling van de klantcontact medewerkers.  

Webcoach Quality Monitoring voor coaching en training van contact center medewerkers

Kenmerken van Webcoach quality monitoring

Webcoach quality monitoring software is een broswer gebaseerd applicatie waarin meerdere functies zo gebruikt kunnen worden, zodat software uw quality monitoring proces ondersteunt. Webcoach is flexibel in te richten en eenvoudig in gebruik. Webcoach is de geïntegreerde qm module in Storavox, maar het kan ook gebruikt worden als er al recording gebruikt wordt. Als er opnames zijn, dan is Webcoach quality monitoring in te zetten. Weboach quality monitoring kan geïnstalleerd worden op een eigen (vrituele) server of ontsloten worden vanuit ons beveiligde datacenter. Webcoach is ook als dienst af te nemen.

Functionaliteiten Webcoach quality monitoring

WebCoach quality monitoring biedt de functionaliteit voor het beluisteren, evalueren en rapporteren van de opnames en medewerkers/agenten.

WebCoach biedt onder andere de volgende functionaliteiten:

  • zoeken en beluisteren van opnames
  • flexibel in te richten agent profiel
  • aantekeningen maken in gementen van een gesprek
  • gesprek voorzien van zelf te definiëren labels
  • evalueren van gesprekken/agents
  • flexibel opstellen van evaluatieformulieren
  • verschillende scoringsmethodes met wegingen per vraag
  • Quality Alarms (fatal / non-fatal errors - COPC)
  • afhankelijke vragen
  • vrije tekstvelden voor notities
  • inzicht in voortgang
  • toewijzing voor kalibratie
  • vergelijken van evaluaties
  • export van evaluaties en rapporten
  • agent logboek
  • kleurinstellingen voor scores
  • agent voortgangs ontwikkelcurve
  • individuele en groep gebaseerde rapportage
  • uitgebreide autorisatiemogelijkheden

Meer weten over Webcoach quality monitoring?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over Webcoach quality monitoring. Wij staan u graag te woord.

Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie