Webcoach quality monitoring is de door Bumicom ontwikkelde quality monitoring software voor contact centers.
Webcoach quality monitoring wordt dagelijks gebruikt door vele klantcontact organisaties, groot en klein. Webcoach QM is speciaal ontwikkeld voor contact centers die telefoongesprekken beluisteren voor coaching en trainingsdoeleinden. Met Webcoach quality monitoring kunnen ook op het niveau van de medewerker, agent, evaluaties worden gestart. U kunt eenvoudig evaluatieformulieren aanmaken en bepalen door wie dit formulier gebruikt kan worden. Bijvoorbeeld ook specifieke evaluatieformulieren om e-mail, chat of balie contact te evalueren. Webcoach is de ondersteunende applicatie voor de persoonlijke ontwikkeling van de klantcontact medewerkers.
Webcoach quality monitoring software is een browser gebaseerde applicatie waarin meerdere functies zo gebruikt kunnen worden, zodat de software uw quality monitoring proces ondersteunt. Webcoach is flexibel in te richten en eenvoudig in gebruik. Webcoach is de geïntegreerde qm module in Storavox, maar het kan ook gebruikt worden als er al recording gebruikt wordt. Als er opnames zijn, dan is Webcoach quality monitoring in te zetten. Weboach quality monitoring kan geïnstalleerd worden op een eigen (virtuele) server of ontsloten worden vanuit ons beveiligde datacenter. Webcoach is ook als dienst af te nemen.
Webcoach quality monitoring biedt de functionaliteit voor het beluisteren, evalueren en rapporteren van de opnames en medewerkers/agenten.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over Webcoach quality monitoring. Wij staan u graag te woord.
Webcoach quality monitoring is de door Bumicom ontwikkelde quality monitoring software voor contact centers.
Webcoach quality monitoring wordt dagelijks gebruikt door vele klantcontact organisaties, groot en klein. Webcoach QM is speciaal ontwikkeld voor contact centers die telefoongesprekken beluisteren voor coaching en trainingsdoeleinden. Met Webcoach quality monitoring kunnen ook op het niveau van de medewerker, agent, evaluaties worden gestart. U kunt eenvoudig evaluatieformulieren aanmaken en bepalen door wie dit formulier gebruikt kan worden. Bijvoorbeeld ook specifieke evaluatieformulieren om e-mail, chat of balie contact te evalueren. Webcoach is de ondersteunende applicatie voor de persoonlijke ontwikkeling van de klantcontact medewerkers.
Webcoach quality monitoring software is een browser gebaseerde applicatie waarin meerdere functies zo gebruikt kunnen worden, zodat de software uw quality monitoring proces ondersteunt. Webcoach is flexibel in te richten en eenvoudig in gebruik. Webcoach is de geïntegreerde qm module in Storavox, maar het kan ook gebruikt worden als er al recording gebruikt wordt. Als er opnames zijn, dan is Webcoach quality monitoring in te zetten. Weboach quality monitoring kan geïnstalleerd worden op een eigen (virtuele) server of ontsloten worden vanuit ons beveiligde datacenter. Webcoach is ook als dienst af te nemen.
Webcoach quality monitoring biedt de functionaliteit voor het beluisteren, evalueren en rapporteren van de opnames en medewerkers/agenten.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over Webcoach quality monitoring. Wij staan u graag te woord.