Service & support

Voice logging en quality monitoring voor een huisartsenpost

Bumicom verzorgt voice logging en quality monitoring aan huisartsenposten. Voor de huisartsenpost in deze case is het van groot belang dat alle telefoongesprekken worden opgenomen. Deze opnames worden door de huisartsen post ingezet bij klantafhandeling en incidentreconstructie.

De oplossing van Bumicom

Bumicom heeft, in samenwerking met de leverancier van de VoIP telefooncentrale, een centrale actieve VoIP recording oplossing geïmplementeerd voor de huisartsenpost. Deze VoIP recording oplossing maakt het mogelijk om alle inkomende, uitgaande en interne telefoongesprekken op te nemen. Dit verloopt geheel conform het opgestelde voice logging protocol.

Quality monitoring bij Bumicom

Ten behoeve van de kwaliteit van de telefonisch triage, de medische kennis en de verslaglegging van (triage)assistenten maakt de huisartsenpost gebruik van quality monitoring. Door het quality monitoring systeem is het voor de huisartsenpost mogelijk om de kwaliteit van telefoongesprekken, medische kennis en verslaglegging te meten en te verbeteren door middel van een scorelijst. De evaluaties worden digitaal gedaan vanuit Storavox WebCoach.

Bent u benieuwd naar andere succesverhalen van Bumicom? Bekijk hier onze andere cases.

Wilt u weten welke communicatieoplossingen Bumicom uw organisatie kan bieden? Neem direct contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing kunnen bieden.

Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie