Bumicom verzorgt uiteenlopende communicatieoplossingen voor diverse financiële instellingen. Deze businesscase betreft een private bank. Deze private bank is verplicht alle om gesprekken van traders op te nemen zodat er te allen tijde transactieverificatie plaats kan vinden.
Het bestaande communicatiesysteem van de bank was aan vervanging toe in verband met de migratie naar een VoIP telefooncentrale. Op voorspraak van een andere bank die al jarenlang gebruik maakt van de Storavox oplossing van Bumicom en hierover zeer tevreden is, werd Bumicom betrokken bij het aanbestedingstraject voor deze private bank. Na een uitgebreide analyse van de behoeftestelling, heet Bumicom in volledige, transparante samenwerking met de opdrachtgever een passende oplossing uitgewerkt. De aanpak van Bumicom, in combinatie met een lage Total Cost of Ownership, gaf voor de bank de doorslag om met ons een succesvolle samenwerking aan te gaan.
Voor deze opdrachtgever heeft Bumicom een voice logging oplossing ontwikkeld. De door Bumicom geleverde Voice Logging oplossing verzorgt voor de private bank de opname en archivering van alle inkomende, uitgaande en interne gesprekken van 64 VoIP toestellen.
Naast het vastleggen van alle gesprekken van de traders, geeft de oplossing van Bumicom alle traders van de organisatie toegang tot hun eigen laatste gesprekken. Dit is voor dit project gerealiseerd door middel van webbased bediening met Single Sign-on op basis van Active Directory integratie. De voice logging oplossing voorziet in uitgebreide beveiligingsmaatregelen. Denk bij deze maatregelen bijvoorbeeld aan encryptie, fingerprinting en audit trails. Daarnaast is de oplossing passend gemaakt in het strikte beveiligingsbeleid van de bank. De (virtuele VMWare) server en storage infrastructuur wordt door de bank ter beschikking gesteld.
Bent u benieuwd naar andere succesverhalen van Bumicom? Bekijk hier onze andere cases.
Wilt u weten welke communicatieoplossingen Bumicom uw organisatie kan bieden? Neem direct contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing kunnen bieden.