Deze vraag wordt vaak gesteld op plekken waar spraakcommunicatie één van de kanalen is waarmee klanten in verbinding staan met de medewerkers van het bedrijf. De spraakcommunicatie wordt opgenomen met voice logging, maar het is onmogelijk om alle gesprekken na te luisteren. In dat geval is voice analytics interessant om toe te passen.
Voice analytics (spraakanalyse) biedt de mogelijkheid om inzicht te krijgen over de inhoud van alle spraakcommunicatie. Overal waar spraakcommunicatie plaatsvindt is voice analytics nodig om grip te krijgen op de inhoud, processen, producten en diensten waarover klanten contact opnemen. Met voice analytics is het mogelijk om te monitoren op de belangrijke KPI's, compliance en het verbeterproces en change management proces te voeden.
Voice analytics is onderdeel van interaction analytics, een combinatie van spraakanalyse en tekst analyse.
Deze vraag wordt vaak gesteld op plekken waar spraakcommunicatie één van de kanalen is waarmee klanten in verbinding staan met de medewerkers van het bedrijf. De spraakcommunicatie wordt opgenomen met voice logging, maar het is onmogelijk om alle gesprekken na te luisteren. In dat geval is voice analytics interessant om toe te passen.
Voice analytics (spraakanalyse) biedt de mogelijkheid om inzicht te krijgen over de inhoud van alle spraakcommunicatie. Overal waar spraakcommunicatie plaatsvindt is voice analytics nodig om grip te krijgen op de inhoud, processen, producten en diensten waarover klanten contact opnemen. Met voice analytics is het mogelijk om te monitoren op de belangrijke KPI's, compliance en het verbeterproces en change management proces te voeden.
Voice analytics is onderdeel van interaction analytics, een combinatie van spraakanalyse en tekst analyse.