Met speech analytics is het mogelijk om telefonisch klantcontact te analyseren. Telefonisch klantcontact biedt een schat aan informatie. Wat klanten aan de telefoon vertellen is van grote waarde. Maar hoe haal je de waarde uit al het telefonisch klantcontact als het om honderden, duizenden telefoongesprekken gaat?
Vaak wordt gedacht dat speech analytics de spraak eerst omzet naar tekst (transcriptie) en de tekst de bron is voor de analyse. De speech analytics software die Bumicom gebruikt maakt naast transcriptie ook gebruik van fonetisch indexeren. Fonetisch indexeren wordt gebruikt voor de analyse in het telefonische klantcontact. De bron audio wordt geanalyseerd op basis van klanken. Dit heeft verschillende voordelen die ten goede komen aan de snelheid en zekerheid bij het analyseren. Tijdens een demo laten we dit graag zien.
Speech analytics biedt vele voordelen. Met speech analytics is het mogelijk om telefonisch klantcontact te analyseren op allerlei onderwerpen. Call reasons, KPI's, sentiment, non-talk en uitingen van de klant. Met speech analytics software van Bumicom analyseert u snel en eenvoudig alle telefoongesprekken. Het is van belang hierin structuur aan te brengen zodat er focus is op gestelde doelstellingen die aansluiten op een intern verbeterprogramma.
Speech analytics maakt het eenvoudig mogelijk om alle opgenomen telefoongesprekken (opgenomen met een voice logging systeem) te analyseren en biedt contact center organisaties waardevolle informatie zoals:
Speech analytics qm biedt contact center en organisatie waardevolle informatie en kan ook ingezet worden om het quality monitoring proces in het contact center te automatiseren. Met speech analytics quality monitoring wordt 100% van de telefoongesprekken automatisch geanalyseerd op KPI's die iets zeggen over de agent performance. De supervisor/teamleider/coach zien direct welke agenten op welke KPI's coaching of training behoeven. De analyse is objectief en elke keer langs de zelfde meetlat. Er is meer tijd voor coaching en er is snel zicht of dit leidt tot de gewenste trend. Speech analytics maakt het quality monitoring proces efficiénter.
Nexidia (interaction analytics) speech analytics bestaat uit Neural Phonetic Speech Analytics™ en combineert de kracht van Large Vocabulary Continuous Speech Recognition "LVSR" (speech-to–text) en Phonetic Indexing voor een zo groot mogelijke nauwkeurigheid bij spraakanalyses.
Tijdens een demo bieden we de mogelijkheid om nader kennis te maken met deze oplossing.
Met speech analytics kan continu het effect van de doorgevoerde verbeteracties genalyseerd worden zoals:
De klant laat in het telefoongesprek veel weten over de ervaring met het bedrijf. Hoe ervaren zij de producten, dienstverlenging, processen en medewerkers. Speech analytics is een krachtige customer survey tool. Het is niet langer nodig om klanten te vragen mee te werken aan een customer survey.
Met speech analytics verkrijgt u inzichten over 100% van de klantcontacten. Bij een customer survey blijft de response beperkt (gemiddeld tussen de 0,5% tot 6%). Uit de analyses met speech analyses worden actionable insights verkregen die meetbaar zijn en helpen bij het optimaliseren van de klantreis.
Wilt u speech analytics inzetten voor uw klantcontact organisatie? Neem contact op met Bumicom, de speech analytics leverancier, voor Meer informatie of een demo. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe Bumicom u de best mogelijke speech analytics oplossing kan bieden.
Met speech analytics is het mogelijk om telefonisch klantcontact te analyseren. Telefonisch klantcontact biedt een schat aan informatie. Wat klanten aan de telefoon vertellen is van grote waarde. Maar hoe haal je de waarde uit al het telefonisch klantcontact als het om honderden, duizenden telefoongesprekken gaat?
Vaak wordt gedacht dat speech analytics de spraak eerst omzet naar tekst (transcriptie) en de tekst de bron is voor de analyse. De speech analytics software die Bumicom gebruikt maakt naast transcriptie ook gebruik van fonetisch indexeren. Fonetisch indexeren wordt gebruikt voor de analyse in het telefonische klantcontact. De bron audio wordt geanalyseerd op basis van klanken. Dit heeft verschillende voordelen die ten goede komen aan de snelheid en zekerheid bij het analyseren. Tijdens een demo laten we dit graag zien.
Speech analytics biedt vele voordelen. Met speech analytics is het mogelijk om telefonisch klantcontact te analyseren op allerlei onderwerpen. Call reasons, KPI's, sentiment, non-talk en uitingen van de klant. Met speech analytics software van Bumicom analyseert u snel en eenvoudig alle telefoongesprekken. Het is van belang hierin structuur aan te brengen zodat er focus is op gestelde doelstellingen die aansluiten op een intern verbeterprogramma.
Speech analytics maakt het eenvoudig mogelijk om alle opgenomen telefoongesprekken (opgenomen met een voice logging systeem) te analyseren en biedt contact center organisaties waardevolle informatie zoals:
Speech analytics qm biedt contact center en organisatie waardevolle informatie en kan ook ingezet worden om het quality monitoring proces in het contact center te automatiseren. Met speech analytics quality monitoring wordt 100% van de telefoongesprekken automatisch geanalyseerd op KPI's die iets zeggen over de agent performance. De supervisor/teamleider/coach zien direct welke agenten op welke KPI's coaching of training behoeven. De analyse is objectief en elke keer langs de zelfde meetlat. Er is meer tijd voor coaching en er is snel zicht of dit leidt tot de gewenste trend. Speech analytics maakt het quality monitoring proces efficiénter.
Nexidia (interaction analytics) speech analytics bestaat uit Neural Phonetic Speech Analytics™ en combineert de kracht van Large Vocabulary Continuous Speech Recognition "LVSR" (speech-to–text) en Phonetic Indexing voor een zo groot mogelijke nauwkeurigheid bij spraakanalyses.
Tijdens een demo bieden we de mogelijkheid om nader kennis te maken met deze oplossing.
Met speech analytics kan continu het effect van de doorgevoerde verbeteracties genalyseerd worden zoals:
De klant laat in het telefoongesprek veel weten over de ervaring met het bedrijf. Hoe ervaren zij de producten, dienstverlenging, processen en medewerkers. Speech analytics is een krachtige customer survey tool. Het is niet langer nodig om klanten te vragen mee te werken aan een customer survey.
Met speech analytics verkrijgt u inzichten over 100% van de klantcontacten. Bij een customer survey blijft de response beperkt (gemiddeld tussen de 0,5% tot 6%). Uit de analyses met speech analyses worden actionable insights verkregen die meetbaar zijn en helpen bij het optimaliseren van de klantreis.
Wilt u speech analytics inzetten voor uw klantcontact organisatie? Neem contact op met Bumicom, de speech analytics leverancier, voor Meer informatie of een demo. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe Bumicom u de best mogelijke speech analytics oplossing kan bieden.