Een van de grootste attractieparken van Nederland heeft een eigen contact center voor het reserveren van entree en overnachtingen. De voice logging en quality monitoring oplossing waarvan zij gebruik maken, zijn op maat ontworpen en gerealiseerd door Bumicom.
Het contact center streeft naar een hoge klanttevredenheid en optimale klantbeleving in al het klantencontact. Dit past geheel bij het imago van het attractiepark en is daarom van groot belang voor het contact center van het park.
Het contact center van het attractiepark maakt gebruik van een voice logging en Webcoach quality monitoring oplossing (Storavox) van Bumicom. Zij hebben hiervoor gekozen omwille van agent coaching en klachtafhandeling. De Bumicom Quality Monitoring oplossing is een oplossing waarmee op selectieve basis telefoongesprekken opgenomen kunnen worden. Deze kunnen vervolgens geëvalueerd worden met de Storavox WebCoach. Bumicom heeft de oplossing naadloos geïntegreerd met het SIP telefonieplatform en de overkoepelende contact center applicatie.
Bent u benieuwd naar andere projecten van Bumicom? Bekijk hier onze andere projecten.
Wilt u weten welke voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen Bumicom uw organisatie kan bieden? Neem direct contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing kunnen bieden.