Service & support

Voice logging voor een ministerie

Bij een ministerie staat ook voor de communicatie veiligheid als vanzelfsprekend hoog in het vaandel. De voice logging oplossing van Bumicom voor het ministerie is dan ook ontstaan vanuit beveiligingsoogpunt.

De voice logging oplossing van Bumicom

Uit oogpunt van beveiliging worden bij dit ministerie door het Bumicom Storavox voice logging systeem telefoongesprekken opgenomen van receptiewerkplekken en de bewaking. Het ministerie werkte eerder al met een voicelogger maar dit systeem was aan vervanging toe in verband met de migratie naar een VoIP telefooncentrale.

Centrale VoIP voice logging

In samenwerking met de leverancier van de telefooncentrale en de IT-afdeling van het ministerie heeft Bumicom een centrale VoIP voice logging oplossing geïmplementeerd. Deze VoIP voice logging oplossing maakt het mogelijk voor het ministerie om alle inkomende, uitgaande en interne telefoongesprekken van specifieke medewerkers en/of specifieke toestelnummers op te nemen. Hierbij worden uiteraard het opgestelde voice logging protocol en privacy protocol in acht genomen.

Bent u benieuwd naar andere succesverhalen van Bumicom? Bekijk hier onze andere cases.

Meer informatie over onze voice logging oplossingen

Zou u graag meer informatie ontvangen over de voice logging oplossingen die Bumicom uw organisatie kan bieden? Neem direct contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke voice logging oplossing kunnen bieden.

Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie