Service & support

Interaction analytics spraakanalyse voor een provider

Bumicom verzorgt een groot scala aan communicatie oplossingen en systemen voor diverse providers. De provider die in deze business case besproken wordt, had de wens om interacties te kunnen analyseren. De analyse van deze interacties zetten zij onder andere in om grip te krijgen op de kwaliteit van de dienstverlening. Daarnaast wil de provider meer grip op processen en willen zij meer informatie verzamelen. Door meer grip op de processen en meer verzamelde data kan de provider bepalen wat er gedaan kan worden om de self service afdeling en de communicatie daaromtrent te verbeteren.

De oplossing van Bumicom

Bumicom heeft de provider voorzien van een maatwerk interaction analytics spraakanalyse systeem. Deze interaction analytics spraakanalyse oplossing maakt het voor de provider mogelijk om dagelijks inzicht te hebben in allerlei relevante onderwerpen en hierop adequaat te handelen. Verschillende afdelingen worden gevoed met de te verbeteren onderwerpen. De provider is met de interaction analytics applicatie in staat om trends te monitoren waardoor ze kunnen vaststellen of de verbetering leidt tot de gewenste trend en ze deze vast weten te houden.

Bent u benieuwd naar andere succesverhalen van Bumicom? Bekijk hier onze andere cases.

Wilt u weten welke communicatieoplossingen Bumicom uw organisatie kan bieden? Neem direct contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing kunnen bieden.

Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie