speech_analytics_for_contact_centers

Service & support

Transcriptie van telefoongesprekken

Opgenomen telefoongesprekken transcribreren

Transcriptie van telefoongesprekken met behulp van AI

Ongestructureerde data zoals telefoongesprekken, chats, e-mail en andere digitale kanalen bevatten waardevolle informatie. Storavox Insights biedt op AI gebaseerde transcriptie. De transcripties kunnen geexporteerd worden voor externe b die kunnen worden geanalyseerd.

De inzichten uit de analyse van klantinteracties dragen bij aan het maximaliseren van de gestelde bedrijfsdoelen. Input om de kwaliteit, effectiviteit en efficiëntie van de processen, systemen, mensen en middelen te verbeteren en continu te monitoren.

Storavox Insights biedt gebruikers de mogelijkheid om interacties (spraak en tekst) te analyseren. Analyseer de onderwerpen die voor uw organisatie belangrijk zijn om te verbeteren:

  • Agent prestaties
  • Bedrijfsinformatie
  • Marketing effectiviteit
  • Redenen voor oproepen
  • Klant ervaring
  • Klanttevredenheid
  • Kwaliteitsmanagement
  • Retentiemanagement
  • Verkoopprestaties
  • Sentiment
  • Enz.