Bumicom biedt uw organisatie spraakanalyse oplossingen met gebruik van Nexidia spraakanalyse software. Met de spraakanalyse software van Nexidia is het mogelijk om snel, accuraat en op gestructureerde wijze opgenomen klantinteracties volledig te analyseren.
Bij elk contact center is telefonie (spraak) het belangrijkste communicatiekanaal is tussen de klanten en medewerkers van de organisatie. Steeds meer organisaties met een contact center zetten spraakanalyse software in om telefoongesprekken (en e-mail en chat) te analyseren en om waarde uit de inhoud van telefonisch klantcontact te halen. De inzet van contact center spraakanalyse biedt organisaties antwoord op vragen zoals:
Bumicom interaction analytics biedt een unieke combinatie van spraakanalyse technologie en spraakanalyse methodiek waarmee organisaties waardevolle informatie kunnen destilleren uit klantcontact. Het is een combinatie van spraakanalyse en tekst-analyse. De redenen voor toepassing van spraakanalyse en tekstanalyse (interaction analytics) verschillen per organisatie.
Nexidia Neural Phonetic Speech Analytics™ combineert de kracht van Large Vocabulary Continuous Speech Recognition "LVSR" (speech-to–text) en Phonetic Indexing voor een zo groot mogelijke nauwkeurigheid bij spraakanalyse.
Alle gesprekken kunnen beluisterd worden aan de hand van zoekopdrachten. Dit is een andere benadering dan het Speech-to-Text principe waarbij het succes van het systeem afhangt van de accuraatheid van het woordenboek en de transcriptie. Woorden uit gesprekken kunnen gecombineerd worden met metadata en hierover kan gerapporteerd worden. Hierdoor is het mogelijk om verbanden te leggen tussen kwantitatieve parameters (bijvoorbeeld gesprektijd en holdtijd) en kwalitatieve parameters (bijvoorbeeld uitingen van klanten over onderwerpen zoals uw website). Door alle klantcontacten automatisch te analyseren worden Acionable Insights verkregen en weet u precies waar de verbetermogelijkheden voor uw organisatie zich bevinden.
Door met spraakanalyse klantcontact te analyseren worden inzichten verkregen om uw organisatie te verbeteren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het verbeteren van de website, processen, producten en diensten maar ook aan het verbeteren van het gedrag en de effectiviteit van medewerkers. Dit draagt uiteindelijk bij aan het bewerkstelligen van aangename klantreizen en positieve klantbelevingen die resulteren in loyale en tevreden klanten.
Met interaction analytics spraakanalyse kan continu het effect van de doorgevoerde verbeteracties gemeten worden.
Dit soort vragen zijn snel, makkelijk en nauwkeurig te beantwoorden met interaction analytics spraakanalyse. De toepassingen van interaction analytics zijn zo breed als de geest rijkt. Bijna elke denkbare hypothese kan betrekkelijk snel getoetst worden. Bijvoorbeeld op het gebied van compliancy, marketing en kwaliteit van processen.
Wilt u interaction analytics spraakanalyse inzetten voor uw organisatie? Neem contact op voor meer informatie of een demo. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe Bumicom u de best mogelijke spraakanalyse oplossing kan bieden.