Bumicom biedt haar opdrachtgevers een managed analytics service. Met de managed analytics dienstverlening ondersteunen wij organisaties met het uitvoeren van analysewerkzaamheden. De toepassingen zijn zo breed als de geest rijkt. Bijna elke denkbare hypothese kan betrekkelijk snel getoetst worden.
De managed analytics dienstverlening die wij bieden bestaat onder andere uit:
Onze analisten werken nauw samen met de medewerkers van uw organisatie om analyses uit te voeren en analyse resultaten met hen te delen. Een volgende stap is om te bepalen wat er nodig is om de resultaten te vertalen naar verbeteringen voor uw organisatie, zogeheten business improvements. Na de implementatie van verbeteringen worden door de analisten de impact en trends nauwlettend gevolgd om het succes ervan te meten.
De managed analytics service van Bumicom geeft uw organisatie sturing en focus. Hierdoor verkrijgt uw organisatie de juiste inzichten op basis van de complete werkelijkheid. Vervolgens zijn beslissingen vanuit uw organisatie beter gegrond en kan de energie voor verbetering ook juist gericht worden.
Wanneer u de metadata uit de bestaande intelligence door Bumicom laat koppelen aan Nexidia kan uw organisatie nóg makkelijker inzichten verkrijgen.
Managed analytics geeft uw organisatie een beter beeld van de klantervaring doordat bijvoorbeeld het sentiment en de stem van de klant geanalyseerd kunnen worden, Door te weten hoe klanten de dienstverlening en service écht ervaren kan uw organisatie gerichte acties uitzetten voor verbetering.
Doordat onderwerpen in interacties zoals telefoongesprekken automatisch gedetecteerd worden, kan hierover automatisch gerapporteerd worden. Dit vergroot de inzetbaarheid van agents binnen uw organisatie en vermindert de administratieve lasten.
Met de beschikking over de volledige data is het inzichtelijk in welke mate er werkelijk aan wet- en regelgeving en afspraken wordt voldaan. Dit kan bijvoorbeeld bereikt worden door automatisch te meten of de juiste controle vragen gesteld worden en door fraudegevallen te detecteren.
Een voor de hand liggende toepassing van managed analytics is kwaliteitsverbetering van telefoongesprekken. Zo kan bijvoorbeeld gerapporteerd worden over twijfeltaal in gesprekken. De agents die veel twijfeltaal gebruiken kunnen gericht gecoacht worden. Om dit coachen op thema’s te ondersteunen bouwen wij dashboards waarop in een oog opslag te zien is welke medewerkers op bepaalde thema’s buiten de bandbreedte vallen. Het gerichte coachen scheelt FTE’s, vergroot de effectiviteit van het coachen en vergroot de inzetbaarheid van medewerkers die niet gecoacht hoeven worden.
Door gebruik van managed analytics worden de onbekende oorzaken van herhaalverkeer, doorverbinden, Average Handling Time (AHT) en stiltetijd binnen gesprekken inzichtelijk. Deze inzichten kunnen worden ingezet om de kwaliteit te verbeteren en de kosten te reduceren.
Verstoringen kunnen aan de hand van een query op de actuele telefoongesprekken near real-time gedetecteerd worden en naar de juiste processen geleid worden.
Hoe reageren klanten op marketingacties? Hoe kan beter afgestemd worden op de behoeften van de klant? Dit soort vragen worden door betere business intelligence snel en makkelijk beantwoord.
Wilt u meer informatie over het managed analytics? Of bent u benieuwd wat Bumicom voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem direct contact op. We bespreken graag hoe we u van dienst kunnen zijn.