Service & support

Quality monitoring voor een verzekeraar

Bumicom is de business partner van een van de grootste verzekeraars van Nederland. Deze verzekeraar heeft een inhouse contact center voor een correcte en vlotte afhandeling van telefonisch klantcontacten. Naast een customer service afdeling, beschikt deze verzekeraar ook over een trading afdeling. Op beide afdelingen vindt veel telefonisch contact plaats. Deze telefoongesprekken dienen allemaal opgenomen te worden opgenomen uit oogpunt van compliance met wet- en regelgeving.

De oplossing van Bumicom

De communicatieoplossingen van Bumicom maken het mogelijk voor de verzekeraar om al het telefonische contact vast te leggen. Deze opnames vinden niet alleen plaats omdat dit een vereiste is vanuit de wet- en regelgeving; bij een deel van de opnames wordt quality monitoring ingezet waardoor deze opnamen gebruikt kunnen worden voor het coachen en trainen van medewerkers. Om een beter beeld te krijgen van het klantcontact en administratieve afhandeling wordt ook screen recording toegepast.

Bent u benieuwd naar andere succesverhalen van Bumicom? Bekijk hier onze andere cases.

Wilt u weten welke communicatieoplossingen Bumicom uw organisatie kan bieden? Neem direct contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing kunnen bieden.

Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie