Quality monitoring

Met quality monitoring is het mogelijk om klantcontacten te waarderen en te toetsen aan doelstelling, normen en waarden van uw organisatie. De quality monitoring oplossingen van Bumicom werken met evaluatieformulieren die door uw organisatie zelf opgesteld kunnen worden. Na het toetsen en waarderen van bijvoorbeeld klantcontacten, kunnen de resultaten verwerkt worden tot waardevolle rapportages. Deze rapportages bieden de organisatie inzicht in de voortgang en ontwikkeling van afdelingen en medewerkers. Visuele rapportages of score rapportages maken duidelijk hoe de medewerkers er voor staan en bieden zicht op concrete verbeterpunten.

Quality monitoring software leent zich uitstekend om ingezet te worden voor:

  • Structuur aanbrengen in het proces van continue coaching en training van medewerkers
  • Objectief sturen op kwaliteit
  • Effectieve coaching van medewerkers
  • Monitoring van voortgang in de ontwikkeling van medewerkers
  • Meting van klanttevredenheid
  • Procesverbetering in gang zetten en bewaken

Quality monitoring recording planner

Als deel van onze Quality Monitoring oplossingen voorziet Bumicom uw organisatie van een quality monitoring recording planner. Met deze geïntegreerde quality monitoring recording planner bepaalt uw organisatie zelf welke gesprekken en beeldschermhandelingen wel en niet worden vastgelegd.

Quality monitoring inzetten

Na opname worden de quality monitoring opnames ter beschikking gesteld aan de teamleiders of coaches. Zij hebben dan de mogelijkheid deze opnames in te zetten voor evaluatie, kalibratie of training van medewerkers. Het is ook mogelijk om medewerkers toegang te geven tot eigen gesprekken, geëvalueerde gesprekken en evaluatieresultaten.

De beeldschermhandelingen die met de screen recording engine zijn opgenomen kunnen synchroon met de opgenomen telefoongesprekken worden afgespeeld en geëvalueerd. Door beide opnames te combineren ontstaat een compleet beeld van het mondelinge klantcontact inclusief de administratieve verwerking. De evaluatie van complete klantcontact leidt tot uitkomsten en inzichten die ingezet kunnen worden ten behoeve van procesverbetering, coaching van medewerkers en klanttevredenheid.

De opnames kunnen worden beoordeeld met evaluatieformulieren. De evaluatieformulieren zijn naar eigen inzicht in te richten met meerdere categorieën, vraagtypes, scoremethodes, wegingen, vrije tekstvelden en kwaliteitsalarmen (fatal/non-fatal errors).

Heeft u interesse in quality monitoring voor uw organisatie en kunt u de ondersteuning en oplossingen van Bumicom goed gebruiken? Neem contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke quality monitoring oplossing voor uw uitdaging kunnen bieden.

Quality monitoring

Met quality monitoring is het mogelijk om klantcontacten te waarderen en te toetsen aan doelstelling, normen en waarden van uw organisatie. De quality monitoring oplossingen van Bumicom werken met evaluatieformulieren die door uw organisatie zelf opgesteld kunnen worden. Na het toetsen en waarderen van bijvoorbeeld klantcontacten, kunnen de resultaten verwerkt worden tot waardevolle rapportages. Deze rapportages bieden de organisatie inzicht in de voortgang en ontwikkeling van afdelingen en medewerkers. Visuele rapportages of score rapportages maken duidelijk hoe de medewerkers er voor staan en bieden zicht op concrete verbeterpunten.

Quality monitoring software leent zich uitstekend om ingezet te worden voor:

  • Structuur aanbrengen in het proces van continue coaching en training van medewerkers
  • Objectief sturen op kwaliteit
  • Effectieve coaching van medewerkers
  • Monitoring van voortgang in de ontwikkeling van medewerkers
  • Meting van klanttevredenheid
  • Procesverbetering in gang zetten en bewaken

Quality monitoring recording planner

Als deel van onze Quality Monitoring oplossingen voorziet Bumicom uw organisatie van een quality monitoring recording planner. Met deze geïntegreerde quality monitoring recording planner bepaalt uw organisatie zelf welke gesprekken en beeldschermhandelingen wel en niet worden vastgelegd.

Quality monitoring inzetten

Na opname worden de quality monitoring opnames ter beschikking gesteld aan de teamleiders of coaches. Zij hebben dan de mogelijkheid deze opnames in te zetten voor evaluatie, kalibratie of training van medewerkers. Het is ook mogelijk om medewerkers toegang te geven tot eigen gesprekken, geëvalueerde gesprekken en evaluatieresultaten.

De beeldschermhandelingen die met de screen recording engine zijn opgenomen kunnen synchroon met de opgenomen telefoongesprekken worden afgespeeld en geëvalueerd. Door beide opnames te combineren ontstaat een compleet beeld van het mondelinge klantcontact inclusief de administratieve verwerking. De evaluatie van complete klantcontact leidt tot uitkomsten en inzichten die ingezet kunnen worden ten behoeve van procesverbetering, coaching van medewerkers en klanttevredenheid.

De opnames kunnen worden beoordeeld met evaluatieformulieren. De evaluatieformulieren zijn naar eigen inzicht in te richten met meerdere categorieën, vraagtypes, scoremethodes, wegingen, vrije tekstvelden en kwaliteitsalarmen (fatal/non-fatal errors).

Heeft u interesse in quality monitoring voor uw organisatie en kunt u de ondersteuning en oplossingen van Bumicom goed gebruiken? Neem contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke quality monitoring oplossing voor uw uitdaging kunnen bieden.

Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie