Bumicom_business_cases

Service & support

Quality monitoring voor een contact center

Bumicom is actief in het verzorgen van communicatie oplossingen voor een groot aantal customer contact centers. Als vanzelfsprekend is het voor contact centers van zeer groot belang om gesprekken en opnamen vast te leggen. Voor contact centers gebeurt dit uit het oogpunt van compliancy maar ook ten behoeve van training en coaching. Training en coaching van contact center medewerkers gebeurt vaak door middel van quality monitoring systemen.

Waarom Bumicom?

Het customer contact center in deze case zocht een nieuwe leverancier die hen de mogelijkheid gaf om telefoongesprekken efficiënter te evalueren en meer structuur aan te brengen in het coachen en trainen van medewerkers. Het pakket van eisen stelde onder andere dat het een gebruiksvriendelijke en flexibel in te zetten applicatie moest zijn die het om proces zou ondersteunen in plaats van gebruikers zou dwingen anders te gaan werken. De maatwerk oplossingen van Bumicom worden afgestemd op de opdrachtgever waardoor wij aan de eisen van de opdrachtgever voldeden en een fijne, succesvolle samenwerking zijn aangegaan.

De oplossing van Bumicom

Nadat Bumicom het programma van eisen (PvE) uitgebreid beantwoord heeft en de demo van de Storavox Webcoach quality monitoring applicatie bij de opdrachtgever introduceerde, werd duidelijk dat wij de juiste partner zijn om hen te ondersteunen. Webcoach is eenvoudig in gebruik, biedt veel nuttige mogelijkheden om in minder tijd de kwaliteit in kaart te brengen waarbij de evaluatoren meer tijd hebben om de medewerkers naar een hoger niveau te coachen.

Bent u benieuwd naar andere succesverhalen van Bumicom? Bekijk hier onze andere cases.

Wilt u weten welke communicatieoplossingen Bumicom uw organisatie kan bieden? Neem direct contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing kunnen bieden.